Saco-mässa

Hur många har varit på saco-mässan idag då? :) Det kändes som att halva världen var där om inte annat. Jag var där idag mellan 13 och 15 och det var så sjukt mycket människor överallt! Men jag fick mycket information och jag har numera ingen som helst aning om vad jag vill göra! Jag är totalförvirrad! Visste jag inte nyss exakt vad jag ville göra, ville jag inte absolut göra lumpen och sedan plugga vidare till polis? Jo, det ville jag! Men nu? Jag vet inte... Jag har plötsligt börjat fundera på utbildningar som jag aldrig trodde att jag ville fundera över, eller ens visste fanns. Jag börjar se nya möjligheter, som kanske kan passa mig bättre. (Men vad ska alla andra säga?!) Army-girl or what? Jag har seriöst fått problem, och jag tror att jag ska boka in tid med syv på måndag!

Innan saco var jag, P-Sara och Hanna hemma hos Ella. För mig och P var det första gången som vi var hemma hos Ella och vi träffade hennes supertrevliga och färgstarka mamma, åt egenbakade lussebullar UTAN russin (halleluja!!!), målade nagellack då Ella har typ 1000, klappade marsvin vid namn Tjockis och Flingan, jag höll mig dock på lovligt avstånd från fåglarna som de hade och tittade på underbara filmer från Ellas barndom. Tack för den supertrevliga förmiddagen! :D

Imorgon är det Estet-dag. Personligen fattar jag inte hur man kan ha kör-rep från 8.10 - 16.00 men det är väl bara något man får ta. Emil hämtar mig efter plugget. Vi hörs när vi hörs!
Hej så länge! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0