Katter, brasa och Magnus Betnér

Sitter här hemma hos Emil... helt ensam! Huset är tomt, om man inte tänker på de två goa katterna. Fast de är inte mycket till sällskap kan jag ju säga. De svansade iofs runt i köket och tiggde mat och godis när jag tog hand om disken från gårdagen och morgonen, men nu är de och sover på övervåningen.
Emil är ju i skolan, sista dagen, och lär vara tillbaka till fyra. Emils föräldrar är och jobbar.

Det är alltid lite konstigt att vara själv i någon annans hus, men jag känner mig ganska hemma här nu. Min prima brasa blossar på bra dessutom! Jag värmer huset ^^ Har tittat till den några gånger och det ser lovande ut. Ska nog peta in en pinne i brasan snart. För övrigt njuter jag av en kopp kaffe, lite choklad och underbara klipp med Magnus Betnér. Han är min idol! Han har så bra humor!!!


Ute är det -7 grader C och jag har en brasa! De du!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0