Jag och min kamera

Under min tid som kameralös (om man bortser från att jag lånat familjens ibland) har fotointresset svalnat, men nu börjar det hetta till igen! Systemkamera i all ära, det blir superfina bilder mm. Men är det delad vårdnad om den och man inte kan eller orkar ta med sig den överallt så är det inte värt det säger jag. Denna lilla kamera från Lumix är hur trevlig som helst! Den är snabb, liten och lätthanterlig, har 10.1 megapix och dessutom matchar den min iPod xP Igår installerade jag även programmen som följde med kameran och jag har haft fruktansvärt roligt! Det var en väldigt uppskattad julklapp med andra ord :) Tack!

Här är bara en av mina lek-bilder xD

 

Älska panorama maker 4!

Hej så länge!



Kommentarer
Mysman

Men... men älskling, du är ju flera! Det gillar vi! ;)

2009-12-30 @ 01:23:14
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Linda

Gud va sjukt!!! XD

2009-12-30 @ 11:21:48
Suzyblue

Awesome! hörru, ska vi hitta på något kul nu innan skolan börjar?

2009-12-31 @ 15:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0