Jag lever!

Jag är fullt medveten om att jag har varit jättedålig på att blogga de senaste dagarna! Men det är för att det har varit så mycket, med julpynt och skolan och j, allt. Men imorgon börjar lovet! JAG ÄR FRI!

Denna dagen har varit intensiv, men rolig! Jag har sprungit åt alla håll och stressat öer allt. Men när debatten i NK var avslutad, så rann allt bara av mig... Men som ett slag i ansiktet får jag höra att lokaltrafiken stängts av pga. snön sådär lagom till att jag slutat. Det blir att gå hem från gymnasiet. ROLIGT! I snö och kyla... men med lite trevligt sällskap så antar jag att det var okej. Och jag tänker då inte klaga på den fina snön nu när den är här! Jag vill verkligen att den ska ligga kvar och att vi ska få en vit jul! (Men måste det vara snöstorm när man är ute med hundarna klockan halv 9?)

Nåja, jag ska laga mat nu. Lovar att bli bättre på att skriva vettiga saker, f.o.m imorgon!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0