Hej mitt vinterlov!

Nu är jag hääääär! Trallalalalallaaaaa...

Tänk att det är lov! Avslutningarna igår, alla 4a, gick helt okej! Jag tycker att det är roligt att få spela ut lite extra på scenen. Inte överdriva, det ska man inte göra, men ha mycket utstrålning och ta i; det är roligt! Fick även 2 fina, svarta glas vid julklappsbytet med klassen. Det gillar vi! :)

Nu ska man vara ledig i 3 veckor och det känns fantastiskt! <3 Ladda om inför min sista termin på gymnasiet! Min sista termin innan studenten! STÖRT! <3 Jag har bakat lussekatter och ska även baka pepparkakor och knäck om en stund. Jag har även varit ute i snön och tagit massor med bilder på mina hundar. Tänk att det är snö, tänk att det snart är jul!

Nu blir det bak igen! :D
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0