Dan före dopparedan!

Alla klappar är inslagna, alla rim är klara och granen ska snart pyntas med alla våra 1000 julkulor. Ute ligger snön tjockt och det är -3 grader ute, trots att vi blivit varnade med att det ska bli plusgrader. OCH IMORGON ÄR DET JULAFTON! <3

Emil har precis åkt hem till sig. Det känns lite konstigt att inte vara tillsammans på julafton, men samtidigt känns det inte alls konstigt att han vill fira jul med sin familj och jag med min. Han verkade bli glad över sin julklapp iaf. Det finns ju inget svårare än att köpa presenter till sin pojkvän! Han lämnade även ett paket till familjen och han fick med sig en från mig m. familj hem till sig. Man får hoppas att det uppskattas! :)

JULAFTON! IMORGON! Jag blir alltid som ett litet barn när det närmar sig, det är verkligen helt sjukt! Klapparna och maten och Kalle och Carl-Bertil! Det är guld! Riktiga julfirandet börjar när mamma kommer hem från jobbet dock, så jag kanske hinner skriva något på morgonen. Vill ju önska alla mina läsare en God Jul!

Vi hörs! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0