Utekväll direkt i brevlådan

Kom hem idag och det låg ett brev till mig på köksbordet. Helgklubben BLÅ ska tydligen ha nypremiär på fre-lör. :P Jag fick ett kort som ger mig och en tjejkompis fri entré samt företräde vid kö (gäller ej vid speciella evenemang, men iaf) Trevlans! Jag är inte hemma i helgen tyvärr men gick in på hemsidan och spanade lite och det verkade vara ett ganska trevligt ställe! Mellan klockan 21-23 kostar öl, cider, vin och shots 19 kr. t.ex. och 23-03 kostar det 25 kr. Inte illa! 2 våningar, 2 dansgolv, 2 barer.

Det skulle alltså vara på The Viper Room, St Eriksgatan, och då slog det mig att det kanske vore ett bra ställe att fixa studentskiva på?! Var ganska bra villkor. Kan ju snacka med klassen :D Det börjar ju bli dags att tänka på sånt! STUDENTEN!



Hej så länge!


Kommentarer
tesseli

viperroom är tyvärr skittråkigt tkr jag, bara massa fjortisar :p men billigt förkröksställe :)

<3

2009-08-18 @ 15:25:36
Sara

Åh nej vad tråkigt :( Bra att man har kompis med koll ;) Men som du säger, förkrök där kanske inte vore fel. Spana in stället!

2009-08-18 @ 19:44:30
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0