Du får aldrig vara bortrest såhär längre igen...

Torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag...

Jag har verkligen försökt att inte visa någonting utåt av vad jag känner inom mig. Det har inte varit världens undergång, eftersom att jag VET att han kommer tillbaka hem till mig på fredgag morgon igen, och att jag ska träffa honom samma dag efter skolan. Men det är långt ifrån lätt! Jag saknar honom så himla mycket! Igår kväll kunde jag inte hålla tillbaka några tårar... Vi har skickat sms varje dag, men det känns så himla tungt att inte få vara nära honom eller höra hans röst. Det har gått massor med dagar nu och saknaden började bara några minuter efter att han åkt från mig. Emil, kom hem från Kreta! NU! :( Jag bryr mig inte om vad folk säger om att vara självständiga eller "fria". Jag är besatt och vill inte vara någon annan stans än hos min Emil! Jag är fan inte hel, inte mig själv, utan honom! Och jag älskar det, varje sekund, att vara hans!

Onsdag, torsdag, fredag! Sedan är du hemma hos mig igen och jag förstår inte hur jag ska kunna slita mig från din famn! Jag bryr mig heller inte om att jag inte vet svaret på det! <3

Hej så länge


Kommentarer
Freja

haha testa att ses en gång i månaden XD

2009-08-28 @ 00:15:23
URL: http://porrfrejker.blogg.se/
Sara

Aldrig i livet!!! Skulle inte stå ut!

2009-08-28 @ 10:15:12
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0