Störigt, men okej!

Såg precis på Grey's Anatomy... jag avskyr när de slutar avsnitt på det viset! Öppet... utan riktigt slut! :O Varför gör de så? Det är fruktansvärt irriterande! Hmpf! Jag gillar inte när det bara hänger i luften och så ska man vänta en hel vecka. Ibland ett halvår t.o.m. Inte okej... :(

Något mer som är störigt är hur lärarna planerar! Varför ska allt hamna på samma vecka, och just sista veckan med!? Det är två dagar kvar till lovet och jag har italienska glosförhör, prov i psykologi och svenskainlämning av essä. Jag har även naturkunskapläxa där jag ska svara på instuderingsfrågor och lämna in och även matteläxa, men det har jag redan gjort så det kanske inte räknas, men iaf! Tänk på de som inte har haft tid att göra nk och matte i förväg :O De har 5 saker! Vi har idrottsläxa och engelska-inlämning över huvudet också, "över-lovet-göra", och sedan ska man ju ha tid att leva med!

Jag ska:
  • Vara med Emil <3
  • Hinna träffa kompisar!
  • PLUGGA igen...
  • Träna inför mönstring
  • Planera 18-årsdag
  • Övningsköra
  • Fira lite påsk med familjen
  • Fixa sommarjobb och allt som hör till
Är inte det inte mycket så säg? Störigt!

Några bra saker är att:
  • Det faktiskt bara är två dagar kvar och sedan har vi 10 dagar lov!
  • Jag och Emil ska åka ut till landet och ha fyra urmysiga dagar tillsammans bara vi två!
  • 18årsdagen närmar sig!!! Och jag har kirrat tandkräm så jag kan le ett vitt leende på stora dagen :P Och Tony har kvällsledigt så han kan vara med och fira mig och Emil. Hoppas fortfarande på P-Sara och Wille ;)
  • Jag har aldrig varit i så bra form och så taggad inför att mönstra
  • Jag har koll på presenter till alla andra muppar som fyller år i april (Många!) Och har dessutom pengar så jag har råd
  • Det är varmt och mysigt och VÅR ute! :D Jag hade vårjacka och mina rosa converse.
  • Vi var på medelhavsmuséet och kollade på mumier från Egypten <3<3<3 Vi hade en jättebra guide och jag köpte en asfin egyptisk parfymflaska ^^
Som ni ser... livet har sina för- och nackdelar ;)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0