Inte en ledig stund

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte tid att skriva i bloggen just nu. Jag har fullbokat fram till valborg... :S Och ändå försöker jag få tid för fler saker. Två bokningar till idag... Som tur är så är det ju mest roliga saker! Men det tar ju på krafterna med. Som t.ex. Hela denna helgen firade jag min födelsedag :) Det var asroligt, men nu är jag sjukt trött och det är svårt att koncentrera sig på pluggande inför morgondagens prov. Har suttit 3 timmar iaf. Vill tacka alla som var med och firade! ^^

Jag har varit lite bättre på att uppdatera på bilddagboken: tc-sara

Spana in den så länge om ni är intresserade av mitt liv xP

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0