Vad konstigt det känns!

God morgon!

Idag börjar jag 10.40 och jag gick upp kl. 7.30 och tog en dusch :O Känns konstigt att vara uppe i så här god tid och bara ta det lugnt. Hade det inte varit för att Emil skulle upp och iväg hade jag väl gått upp ungefär nu. Skumt, men härligt. Jag missade en stund att sova, men att komma igång såhär lite långsamt är inte fel det heller. Skriva i bloggen och dricka kaffe och vara i princip klar för skolan... wow!
Träningsvärk har jag dock! Som fan!! Jag var riktigt duktig igår då jag först sprang 3 km på bandet vid 12 efter skolan och sedan tränade mer på gymmet med Emil kl. 21. Trots att vi stretchade efter har jag ändå ont och jag uppskattar verkligen att det bara kommer vara dans på gympan, både idag och imorgon. :)
Nu ska jag nog se ett avsnitt vänner tror jag. Har ju redan pluggat xP Haha, kan knappt tro det! Göra detta oftare kanske?!

Jaja, Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0