På med det falska leendet

Vad jobbigt allt skulle bli nu då... valparna lämnas bort och jag ska åka till landet och stå öga mot öga med en tjej som hatar mig och kommer ge mig de kyligaste blickarna man kan ge, och alla kommer säga "varför är du så elak mot henne? Hon är ju bara snäll mot dig." USCH! Det kommer bli så jävla svinigt! Först trodde jag att jag inte skulle få träffa Emil på en och en halv vecka också, men han är hos mig tills vi åker trotts allt :) Det älskar vi! Då kan han stötta mig in i det sista... har jag tur åker min "vän" bara någon dag efter att vi åkt ner. Jag vet inte om jag är orättvis men jag tänker stå för vad jag tycker och känner. Jag fattar egentligen inte. Jag har aldrig känt mig så utnyttjad i hela mitt liv och hon är arg och tycker att det är jag som är en dålig vän och bör be om ursäkt för att jag försökte vara ärlig! Vad fan är det? Jag blir så trött! Nåja, vill hon försöka prata så ska jag väl inte vara omöjlig. Stor chans att det inträffar dock... ska väl packa nu...

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0