Hemma igen

Det var mys i Småland. Kan väl inte säga annat. Har badat och solat och skojat. Men jag har saknat Emil så mycket så det inte är klokt! En vecka var jag borta och vi ska ses imorgon kväll och jag saknade honom efter 5 minuter. Tänk då hur det känns nu efter... jag kan inte räkna hur många minuter det har gått nu, och det är väl egentligen ointressant :P Jag saknar honom iaf hur mycket som helst...

Jag kan ha fått lite lite färg iår :O Kan knappt tro det. Jag är inte bara röd :D Sjukt stolt och har även gjort  massa framgång i träningen. Titta :D
                                                       hej

Hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0