Mitt paradis

Det är mitt i veckan, onsdag. Onsdagar brukar vara samma sak som SKIT. Men inte idag... vet inte varför. Kan vara för att jag sovit som en mammut inatt och var glad när jag vaknade. Efter Romme med skolan blir man ju slut och sovis på det är ju kanon! Att sedan ha en riktigt slapp skoldag och också bra, för att sedan bli hämtad av mor istället för att vänta på bussen i 20 min i regn och kyla. JA TACK! Har inga läxor ens, inga jävla läxor på hela veckan. Det är ju... UNDERBART! Vad ska man säga? En helt ok dag för att vara en onsdag.
Hade min älskling varit här också så hade det inte kunnat bli bättre <3 Åh, vad jag saknar honom! Han vaknade hos mig igår och så träffade jag honom i backen senare på dagen och jag saknar honom. Nästan så att det inte är okej. Jag ska ju kunna vara ifrån honom i någon dag utan att hoppas att han ska höra av sig hela tiden. Nåväl, så är fallet iaf. Saknar min man!
Blir säkert en vanlig skit-torsdag imorgon så ska njuta av min bra-onsdag!

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0