Vad ska jag säga

Elakt... kanske. Tyck vad ni vill. Men jag har varit så jävla ledsen över så mycket. När jag tänker tillbaka blir jag deppig och skäms. Varför gick jag med på allt? Okej.. ofta sa jag ifrån, men jag lät bli minst lika mycket. Alltid en MASSA SKIT och jag tycker inte att jag förtjänade det. Jag gjorde allt för att försöka fixa saker och ting och hon gjorde allt för att hitta saker att gnälla och klaga på. Martyr i alla lägen och jag ville bara skrika när hon för 10000000e gången sa: "Allt är bara mitt fel hela tiden. Jag är så trött på det." TYCK SYND OM MIG, TYCK SYND OM MIG! AAAAHHHH

När jag för en gångs skull talade sanning var jag världens mest hemska människa... Martina, du gjorde mitt liv till ett jävla helvete och det var du fullt medveten om. Jag MÅSTE få vara elak, jag måste få sagt det jag hållit inne i flera år. Det är din tur att ta skit... oj, så det låter. Men... tyck vad ni vill. Jag kan inte ha dåligt samvete. Inte ens om jag försökte... Det är en lättnad att inte längre vara hennes kompis!

Hej så länge


Kommentarer
Lingvisten

Är det bara en slump att "martyr" och "Martina" är rätt lika varann?



Lättnad är bra, men du är bäst!

2008-12-15 @ 00:51:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0