Dödens dag

Har jag berättat om dagen? Skola från 8.10-16.10... min längsta rast är på 20 min och det är lunchrasten... sen övar jag med ensemblegruppen 16.15-17 och från 17-18 övar vi med KÖREN. Och sedan börjar kvällens konsert kl. 19 och är typ 2 timmar lång. Roligt va?! Alla bör tycka synd om mig :P Kanske inte... men jag är lite grinig. Maten i skolan SÖG dessutom så jag är aphungrig... BAJS! Sitter nu i bastun och försöker andas. Det är engelska lektion egentligen, men ingen orkar. Just pga. att det är DÖDENS DAG idag. Står i min kalender om ingen tror mig... Men frukta inte mina vänner. Jag överlever nog detta. Är ju bara 4 skoldagar kvar, och en av dessa är bara avslutningsdag. Alltså: sjunga och äta pepparkakor. Jag ska inte längre tänka på att denna dagen äter upp mig innifrån utan istället tänka på att morgondagen ger mig sovmorgon och dessutom ska lärarna på julbord vid 2 så slutar tidigare. Låt denna dagen ta slut fort och sedan kan allt bli bra igen!! :)

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0