Dan före DAN!

Likt ett barn har jag smygit runt och kikat på klapparna under granen som blivit fler och fler ju närmare julafton det blivit. Och IMORGON är det julaften :D Jag är barnsligt förtjust i hela dagen och firandet! All mat, allt pynt, kalle anka på tv och såklart julklapparna! Själva julafton är den enda dagen av alla högtidsdagar som det bara är vi, familjen. Vid alla andra tillfällen så är vi med släkten. Men på jul är det bara vi, och det är så mysigt! Bara att man får göra sig extra fin gör mycket tycker jag ^^ Men jag är väl mesig... menmen, vad spelar det för roll? Jag är GLAD!
Har redan haft lill-jul med Emil idag. Det var mysigt! Jag har fått en riktigt härlig t-shirt som jag tycker mycket om ^^ Och det verkar som att han blev glad för sin klapp med. Vi kom överens om att inte köpa något alldeles för fint, eftersom att vi gjort till oss lite mer till när vi ska fira ett år. Med risk att gossen läser bloggen tänker jag inte skriva vad jag planerat för ett-års firandet <3 Längtar väldigt mycket till nyår. Ska bli underbart! Men, man ska väl bara längta till en dag i taget kanske. Och då är ju Julafton närmare ;)


Toffie är på g att få valpar btw :O Hon har hållit på hela kvällen och vi tror nog att valparna kommer komma innan imorgon! Det är sjukt spännande! Hur många kan det bli, hane eller tik?! Blir det någon att behålla? Hjääälp! :P Nå, vi hoppas väl just nu bara att allt går bra så att vi slipper åka runt och leta efter någon öppen djurmottagning.


Nu är det mat och sedan ska jag slå in de sista klapparna :) Hej så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0