Bara två veckor kvar

Sedan är det JUUUUL fucking JUL :D Åh, vad skönt det ska bli med lov! Kan vara svårt att fatta, men jag sliter som fan och märker knappt att livet bara flyter på. Det är när jag sitter och är lugn en liten stund, det är då jag inser hur mycket det är som har förändrats. Jag tänker på mina kompisar som jag nästan aldrig träffar längre för att vi alla gör våra saker. "Vi kan ses på lovet". Vore skitkul, men vi vet alla att det bara är tomma ord. Vi vill, men det blir inte av för det är så mycket annat på gång just nu. Jag följer mina sötingars liv genom att läsa deras bloggar och ser hur de mår från dag till dag, men så mycket mer än så är det inte. Kan man säga att alla har spårat, och att det är åt helt olika håll? Gör det iaf :P Vi får hoppas att det blir att vi ses någon gång på lovet iaf! Ska väl gå att ordna. Jag ska vara med Emil och familj en hel del, men jag är ju inte alltid upptagen. Det skadar inte att fråga runt :) Nåja... plugga! Gör jag inget annat? Plugga och vara med Emil ^^ Haha, tänka sig. 

Puss och Hej så länge!

PS. P-Sara, det var suuuuper igår och jag tror att vi fixar redovisningen kalas! Drar bara över min tid med en min nu. DE DU! <3 DS. 


Kommentarer
sarää

Åh-håh bra där sarus;) gick ju bra på redovisningen idag så high five mate!!

(trots att malin skulle lägga sig i och ruscha på oss lite;)

<3





2008-12-10 @ 15:03:19
Sara

Vi var kalas, innat kan man inte säga! ;D Mm... lite trist att Malin skulle gå in och korta ner oss, men vi fixade det bra! <3

2008-12-11 @ 20:46:43
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0