Ensam

Är hemma helt själv nu... folket har varit borta ganska mycket denna veckan (typ hela) och kommer hem idag, men Emil har varit hos mig nästan hela tiden. Så har inte varit bara jag förren igår kväll. Det är inte så roligt. Förr älskade jag när alla var borta och jag fick ha huset för mig själv. Det är så väldigt sällan nämligen. Men nu saknar jag ju min man och när jag är 100% själv saknar jag honom som mest. Jag har världens bästa pojkvän ^^ Sötast och mysigast! Den mest underbara personen helt enkelt :D Han får mig alltid att må bra! Det är tråkigt när han jobbar... men han måste ju. Vi träffas igen på tisdag kväll... känns långt dit, men jag får klara mig. Kanske någon annan som vill träffa mig? (a) Nåja... vad kan jag göra nu? Titta på invigningen av OS kanske... Blir säkert bra.

Hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0