Bara bra saker :D

Ser alla? :D Det gick ju! Jag fixade en ny design alldelles själv, och jag kan inte alls :P Hoppas folk tycker att det blev lite bra också. Då har jag verkligen lyckats. Hihi! Middagen med töntarna var himla mysig. Har saknat dem mycket och vi hade mycket att prata om. Måste ju höra vad som har hänt alla de senaste veckorna. :) Dagen med P-Sara var grymt skoj! Mycket fik men mest skratt och snack skulle jag tro. En riktigt härlig tjej, det baallarur <3
Har varit med Emil från tisdagskvällen framtill nu ungefär. Han jobbar... igen... suck. Men han kommer hit efter jobbet och då ska jag nog ha lyckats fixa något gott att äta. Vi har haft det så mysigt de här dagarna! Kom på att jag inte hade varit hemma hos Emil på väldigt länge också. Var över en månad sedan jag var där. Vi har ju varit på landet och i Hägernäs mm.
Jaja, kan väl sammanfatta allt med att säga att veckan har varit super hittills. Imorgon blir det kräftskiva. MUMS! ^^

Bild på mig och mannen. Vi är finast!

Hej så länge


Kommentarer
psara

Awh(: du kan va!

grotesco to love:D:D:D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH,

såå bäst!<3



men ser fin fint ut, tummen upp yo(:







2008-08-17 @ 22:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0