Vilken vecka!

Nu är det såhär att jag precis haft den mest fantastiska vecka, och då måste man faktiskt skriva om det i bloggen.
 
För det första så lämnade jag och Emma in vår c-uppsats i måndags. Det var såklart ashärligt, men också ganska läskigt. Vår baby ska nu bli bedömd och granskad in i sömmarna. Vi får se hur det går!!
 
Sen var vi på Rock of Ages och såg Rheborg i sitt esse! Helt fantastisk show med grym musik och hysteriska scener. Jag kan rekommendera alla att se den!
 
I fredags var vi på stadion och såg Bon Jovi rocka loss. Innan konserten var vi ganska trötta och lite lagom pepp, men när allt drog igång och man såg gubbarna lira höjdes humöret till max. Det var helt oslagbart, och lite nostalgiskt. Senast vi var och såg dem förlovade vi oss bara några dagar senare, och denna gången kommer vi att gifta oss bara en månad efter att ha sett dem. <3
 
(Och ja, vi stod typ längst, längst bak!)
 
SEN! Ojojoj... på lördagsmorgonen stormade 15 brudar in i min lägenhet under tiden jag satt och käkade frukost i bara morgonrocken. Några snabba ryck och sedan var jag iväg på min möhippa. Jag fick göra sakar jag aldrig gjort förut och jag är så rörd över hur alla hade förberett en massa saker bara för min skull. De är helt fantastiska allihopa och det var min livs bästa utekväll!
 
Söndagen spenderade jag i sängen till kl.14.30 då jag krälade upp för att åka till jobbet. Det kanske inte var det bästa beslutet, men hade inte så mycket val. Och det gick vägen iaf :P

Nu kan jag påstå att jag har återhämtat mig, tack o lov, och ska snart börja tagga till inför vårruset som är ikväll. Det verkar aldrig ta slut ;)

STORT TACK igen till alla inblandade! Ni är fan bäst!
Hej så länge!


Kommentarer
Jan

Ja, jag hörde hur du lät i telefonen klockan 13.30 dagen efter. :-)

Svar: Haha, ja men det var värt det! :)
Sara

2013-05-27 @ 14:36:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0