Och så slutade man tänka

Jävla skit! Vad dålig jag är! Gått runt och ljugit i flera veckor och tyckt jag varit så duktig på att hålla minen. OCH, det sista jag gör!!!, är att slänga ur mig en dum kommentar så karln springer ut på balkongen och hittar killarnas gömda packning. Vilken miss! Sen verkade han inte alls överraskad eller förvånad, han har ju ändå letat efter tecken i flera veckor nu. Men ändå! Jag är kass! :P Så jag skäms! Men nu är han iväg iaf och lär troligtvis råka ut för lite andra överraskningar :)

Hej så länge!


Kommentarer
Elias

En så kallad freudiansk felsägning...får inte jag vara med så ska minsann inte...gav mig några fina skratt! ;)

2013-06-13 @ 12:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0