;)

Idag ska jag och Emil på studentmottagning. Det ska bli roligt. Det var ju hela 3 år sedan man själv sprang ut, men jag minns fortfarande den där känslan av frihet och hur det var både roligt och nervöst. Jag minns att jag kände en lättnad över att äntligen vara klar med gymnasiet, även om det hade varit mestadels roligt, och jag tyckte om att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra sen. Skulle det bli lumpen eller studier, och i så fall, vilka studier? Sen blev det ju faktiskt både att jag flyttade hemifrån och började på socionomprogrammet. Vi får se hur det blir för den blivande studenten, vilka vägval hon kommer ta i framtiden.
 
Dagen till ära har jag tagit fram mina lösögonfransar. Jag har inte använt dem på jätte-jätte länge och jag måste säga att det känns ovant. De första sekunderna tyckte jag det såg så kostigt och fejk ut, men nu när jag ser mig i spegeln på avstånd är det nog ganska snyggt ändå.
 
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0