Bisarra värld

Jag ramlade in på en random blogg och bloggerskan beskriver sin bröllopsdag i detaljer, med fantastiska bilder, och jag börjar storböla! Jag blir helt chockad av min egen reaktion, men det var så fin och jag kunde bara inte hålla tårarna inne. Precis såhär vill jag att min bröllopsdag ska bli! Även om jag inte har en susning om vem den här tjejen är så blev jag bara så lycklig för hennes skull, det är lustigt faktiskt...
 
Jag antar att det är för att bröllopsdagen närmar sig som alla dessa känslor svallar upp. Det är verkligen snart! Lite drykt 40 dagar och allt jag vill är att den ska bli underbar, såklart! Nu är tårarna slut, och det var skönt att få vara lite känslomässigt instabil en stund :P Jag hoppas att jag kan tillåta mig själv att bli lika känslosam på den stora dagen, vill inte vara stel och konstig, men känner jag mig och Emil rätt kommer tårarna strömma ner får båda våra kinder när vi säger våra löften och lovar varandra all kärlek!
 
Kanske blev ett kontigt inlägg det här, men efter denna känslostorm behövde jag bara skriva av mig :P
 
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0