Midnatt och Keane-medley

Jag hade lite matkoma i soffan ett tag där! Med klassisk fredagstallrik (Helstekt kycklingbröstfilé, pommes och bea) till middag och sedan gurka- och morotsstavar med dipp, plus en egen daimtårta, var det kanske ganska väntat dock...
 
Men när jag satte mig vid datorn blev jag såå sugen på att lyssna på lite Keane! (Typ världens bästa band!) Jag började med Is it any wonder på Iron Sea - skivan och sedan bara fortsatte det. Det blev en liten konsert här i mitt sovrum. Varför är varenda låt så bra på den skivan? Jag ska i alla fall avsluta med The Frog Prince, och den kör jag alltid i duschen så ska göra det denna gång med.
 
Sen ska grannarna få sova, och jag med! ;)
Puss och godnatt och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0