Stora kliv

Verkligen mycket som händer nu! Jag och Emil har gjort upp en plan för hur vi ska lägga upp bröllopsbestyren under det sista halvåret och denna månad har det faktiskt varit många stora steg framåt. Det är nästan lite läskigt :D Exempelvis; igår var jag in till brudbutiken och betalade för min klänning! Det hade blivit lite missförstånd som kunde gjort att jag behövt välja en ny klänning, men som tur var behövdes inte det. The Dress is mine! Det är verkligen ett stort steg tycker jag <3 Och imorgon blir det bröllopsmässa på Grand Hôtel :D Ska bli riktigt mysigt, och jag hoppas att vi hittar nå inspiration eller nåt.

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0