Bröllopsmässan

Igår var jag då på bröllopsmässan på Grand Hôtel tillsammans med Emil, min tärna och hennes kille. Vi stannade kanske inte så länge, mässor är ju lite knepiga ibland, men jag är ändå väldigt nöjd med dagen och glad över att vi åkte dit. Jag fick med mig en massa bra tips, och har nu en mängd bra erbjudanden att utnyttja och hemsidor att spana in. Jag fick dessutom dricka några glas champagne, smaka på bakverk, prova vigselringar mm. Nu på morgonen har jag tittat igenom 1½ katalog och idéerna flödar. Jag vill ju ha ALLT! :D Fick även med mig ett vackert halsband hem i en av alla goodiebags.

Så mitt tips till blivande brudar: även om ni kanske har koll på det mesta eller känner att ni inte riktigt orkar med en bröllopsmässa, så överväg ändå att gå. Troligtvis finns det ändå nåt ni kan få med er och om inte är det en mysig stund tillsammans med er älskling.
 
Dessutom är Grand Hôtels lokaler helt fantastiska!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0