Snart vågar jag ha klackar!

Igår var jag till sjukgymnasten för att kolla om jag kan göra nåt för att stärka mina stackars fotleder. "Om jag vrickar mina fötter mer så finns det nog inte så mycket kvar att rädda" är nåt jag har tänkt ganska många gånger. Men tydligen så är jag ganska stark för att ha så utdragna ledband! Mina fötter KAN räddas! :D Jag har fått med mig övningar hem, fyra olika som jag ska genomföra 1-2 grr om dagen i fyra veckors tid. Sen ska jag tillbaka och utvärdera. Övningarna i sig är ganska lätta, men jag bli riktigt trött över fötterna ändå! Jag antar att det är den perfekta medelvägen; jag fixar det, men blir trött.

Så jag hoppas nu på en nästan magisk förbättring så att jag kan gå runt i klackar i sommar ;)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0