Slut på veckan

Snart kommer min kusin hit och så ska vi hålla på med lite bröllopsgrejer. Det finns alltid mycket att göra, så det är skönt att få lite hjälp. Klart att Emil hjälper till också, men jag förstår att det finns vissa saker som han inte tycker är så kul. Och med tanke på att han oftast nöjer sig med att titta på vissa saker EN gång, och jag gärna ville kolla saker typ 5 gånger kan det vara bra med en extra åsikt. ;) Det lär bli lite fika också, och prat utöver bröllopet.
 

Senare ikväll ska jag på friskispass! Ska bli skönt, jag har nästan gjort egna pass här hemma för att jag blir rastlös av att sitta och läsa forskningsartiklar...

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0