Igång

Idag hade jag och igångsättningshandledning med min medrapport-kompis. Vi är med andra ord igång med rapporten! Det kändes faktiskt bra, och vi har en ganska bra plan. Det känns ganska konstigt egentligen att redan hålla på med c-uppsatsen! Det betyder ju att man typ snart är klar, det är typ bara 300 dagar kvar till examen! Ingenting! Är jag redo? Är jag klar? Vet inte om jag är det... nej, jag måste ta ett steg i taget annars får jag bara ångest :P Fokus nu, heja rapportskrivning!

Hej så länge!


Kommentarer
Elin

Det är härligt att vara igång! Nu är jag nyfiken på att höra vilket spår ni är inne på! Du får berätta när vi ses! :)

2013-02-12 @ 16:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0