Glad alla <3 dag till er

Jag hoppas att alla känt sig extra älskade idag! :) Jag var och hälsade på mina fem små hjärtan på deras två-veckors-dag. De är så fina så och ögonen är verkligen på gång nu, en av valparna kikade på mig med ett halvt öga. Så goa isbjörnar!

Jag och mannen firar hjärtans dag imorgon eftersom han fick jobba på akuten till 23. Så kan det gå när man är tillsammans med en läkarstudent. Men han hade gjort en semla till mig, så det blev en glad överraskning när jag kom hem, han är fin han! En dag som idag tänker jag såklart lite extra på vår förlovningsdag och att det är kort tid kvar till bröllopsdagen. ^^

Vi efter underbar middag i London, 30.06.2011
Hej så länge!


Kommentarer
Moralfjant - ung & uppkäftig genushäxam

Men Sara det är ju du! :D Va kul nu kan jag spamma din blogg MOHAHAHAHAHA

Svar: Haha, visst är det jag! ;)
Sara

2013-02-15 @ 12:44:39
URL: http://moralfjant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0