Fetaste tisdagen på länge

En sammanfattning av dagen... snön har varit hemsk!
  • Den gjorde så att två av mina bussar var brutalt sena, den första så sen så jag kom 20 min sent till skolan, den andra så att jag kom hem en halvtimme senare än planerat.
  • Den gjorde så att en taxi dränkte mig i slask.
  • Och eftersom plogbilen måste kört vilse innan hen kom fram till oss fick jag vada fram genom snön när jag skulle hem... Inte så härligt.
Men, det som var bra var...
  • Att RockKlassiker levererade kungliga låter under tiden jag väntade på mina bussar (inte ofta så många som 5 låtar i rad är riktigt bra!)
  • Jag körde ett väldigt tungt och härligt pass på friskis
  • SEMLOR, SEMLOR, SEMLOR!!!
Japp. Det blev 2! ^^ Och den andra pimpade jag med mjölkchoklad <3
 
 
Mumsigare än så blir det nog inte!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0