The person that you’d take a bullet for is behind the trigger

Jag slår ett slag för Fall Out Boy's nya skiva! Mycket bra faktiskt! Jag har lyssnat sönder deras gamla skiva Infinity on high, och lär göra det med denna med. Man vet att det är bra när man inte vill bläddra förbi en enda låt, ganska ovanligt.

Idag har jag lite helgkänsla. Ska vara i skolan vid 13, så kan chilla runt i morgonrocken ett tag till. ;) Tog faktiskt en tur på min nya cykel tillsammans med Emil i söndags. Jag kanske inte är så van vid alla växlar, och ibland blev det lite tokigt. Men den rullar på fint och jag hoppas jag ska få in i rutinen att ta cykeln till jobbet nu. Det var hur som helst riktigt mysigt att cykla runt med mannen och vi hade tagit med oss kaffe och kanelbulle, så innan vi cyklade hem tog vi en liten fika i det gröna. <3

 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0