1/3

Nu har jag varit på resursteamet i 4 veckor. En hel månad har redan gått och det är bara två månader kvar av hela praktiken. Hur kan det gå så fort? Allt går upp och ner hela tiden och vissa dagar önskar jag att det var mitt jobb och andra är jag ganska nöjd med att bara vara praktikant. För ibland vill man kunna gömma sig bakom en titel eller rock. Man är så sårbar när man är sig själv och man bara har sig själv som verktyg. Jag har verkligen fått testa mina vingar! Men hur ska jag få in teorin här, jag känner mig rådlös!? Metodhandboken i all ära, men när man hamnar mellan två AT som börjat slåss är det lite svårt att springa iväg och bläddra i den. Tur att jag har Carro som handledare, hon är toppen och det känns bra att kunna vända sig till henne! Jag känner själv att jag tar mer och mer plats och det på ett positivt sätt. Att hålla i en grupp nån dag känns inte längre bdg (Bortom dagens gränser) ;)

Imorgon är det 1 oktober och det betyder att vi ska ringa lokalen och boka möta. Dags att provsmaka meny och snacka dukning! Iiihh! <3

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0