Spamelot

För ett tag sedan beställde jag och Emil biljetter till Robert Gustafssons 25-årsrevy som en gemensam födelsedagspresent till varandra. Det kändes som en bra idé och en rolig upplevelse då vi båda älskar det han gör! Vi bokade så att vi går på det på Emils födelsedag. Så, idag hade jag fått ett mejl där det stod att de som ska på Roberts Revy nu kan köpa 2 biljetter till Spamelot till priset av en! TAGET! Schysta platser på parkett-plats t.o.m! Ibland har man bara riktig tur :D Jag är fett glad just nu och ville bara dela med mig lite ;)

Hej så länge!



Kommentarer
Elin

Den har jag sett. Superbra!

2012-03-12 @ 15:07:53
URL: http://www.twitter.com/egonlock


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0