Väljer dig

Det har varit väldigt tyst i bloggen länge nu, men jag hoppas att det ska bli ändring på det! Jag har nämligen bestämt att jag ska börja skriva om mina och Emils bröllopsplaner i bloggen.

Ibland har vi så mycket idéer att det bara svämmar över, och då är det tacksamt att ha någonstans att skriva ner dem. Det kanske även är roligt för andra som vill hänga med i våra planer... och ibland kan vi nog behöva en andra åsikt, så det är fritt att kommentera.

Vi har hittills tagit ett och ett halvt stort steg fram i planerna!



"Bara tanken känns brutal, att vi en gång haft ett val"

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0