Nananananana BATMAN

Ska snart börja röra mig ner mot bussen och åka in till stan. Emil har jobbat idag så han är redan inne. Vi ska mötas upp för att se på nya Batman-filmen idag. Ska bli mysigt! Vi har varit ganska mycket på bio den senaste månaden, tror detta blir tredje eller fjärde besöket. För oss är det ovanligt mycket då vi kanske går på bio 4 gånger om året annars :P

Många verkar tycka att det är en riktigt bra film, andra envisas med att de gamla var sååå mycket bättre. Bara jag som tycker att de gamla var mer... komedi? De nya är mörka, avanserade och påkostade på ett annat sätt, vilket jag gillar. Något långa kanske... Jaja, får se vad jag säger efter filmen. Denna gång får man inte se älskade Heath (Rip <3) så den kan inte vara lika bra, men kanske nästan!



Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0