Doften av jasmin

Idag är det alla hjärtans fina dag! Hoppas att alla hjärtan har en riktigt mysig dag med massor med kärlek! Jag har haft en fantastiskt fin morgon med Emil! Då han måste vara på sjukan och jobba ikväll tog jag ledigt imorse och så ska vi ha en riktigt mysig middag imorgon kväll istället. Men jag tänker se till så att det blir en mysmiddag ikväll iaf, eftersom han såg till att morgonen blev så fantastisk! <3 Jag blev riktigt uppvaktad! Jag fick till och med alla-hjärtans-dag-present, så fint!


Min lilla nalle Björn <3



Nu ska jag ta en kopp kaffe iaf och mysa i soffan. Det är lite alla hjärtans dag firande till mig själv ;) Man mår ju inte sämre av att ta på lite jasmindoftande parfym från min och Emils fantastiska resa till Egypten! Mysiga minnen!



Kärlek till er! Och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0