Vilket uppehåll

Ojojoj, vad länge sen det var jag bloggade nu! Så mycket har ju hänt :D Killarna har hittat kostymer, vi har beställt in en underbar tärnklänning från Marc Lesley, och JAG har hittat min Klänning med stort K. Vi har provsmakat menyn och valt rätter till festen. Vi är nu på gång och letar efter band som vi vill ska spela, och kan kanske ha hittat ett som vi gillar.

Det är helt sjukt! Det går så himla fort allting, och även om vi gjort många stora steg så är det många små steg kvar; inbjudan, blommor, ringar, skor, hår och smink, fotograf, resa etc!

Men nu ser jag mest fram emot bröllopsmässan i januari!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0