Vill krypa ner under ett täcke och gömma mig, domedagen är här!

Återigen har jag skrivit en lång kommentar som jag inte vågar skicka... denna gången på Hanna W's blogg där hon skriver om "varför feminister är så fula", Jo... på riktigt asså! Och jag vill bara krypa ner under ett täcke och gömma mig när jag ser kommentarerna... Vissa är fan inte kloka!

Så, jag lämnar min kommentar här på bloggen istället. Jag måste få ventilera och ta ut min frustration någonstans ju :)

"Jag blir rädd, på riktigt, riktigt jävla rädd! Hanna framstår som ett geni i jämförelse med vissa som skriver kommentarer. "Feminism har inget med jämlikhet att göra" och "Feminister vill att kvinnor ska ha mera makt än män och räknas som det första könet" och "varför kan inte vissa kvinnor helt enkelt acceptera att det ligger i deras natur att tjäna mannen." ?!?!?!??! Usch vad hemskt att dra alla män över en kam, men ALLA FUCKIN FEMINISTER ÄR MANSHATARE SOM BORDE KLETA PÅ SIG MASCARA OCH BLI NÖJDA!!!!!!! Menar ni att ni inte ser dubbelmoralen? Snälla; sök på "manshatare" och sedan på "feminism" och jämför lite. Behöver ni efter detta ändå hjälp att förstå skillnaden, på riktigt?! ifall ni är riktigt tröga alltså, läs Lady Dahmer."

(Sedan är det tråkigt att det förekommer manshatare bland feministerna. Men vilken grupp har inte extremister?)"

Hej så länge!
Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0