Mår ganska bra idag!

Jaha, så var det äntligen lite fint på vår stora balkong! Gillar det verkligen, men synd att det inte varit kanonväder de senaste dagarna som det var förra veckan. Hade inte skadat med lite sol för de nysatta kryddorna och tomatplantorna. Rabarbern har tagit det hårdast. Men idag var det ju iaf ganska bra och Emil är bra med det där med blommor så något ska väl överleva.


Juridiktentan närmar sig och på något konstigt sätt är jag nervös samtidigt som jag inte är det. Första delen på en gamal tenta klarade jag precis, men de frågor som jag hade fel på var ändå inte åt helvete. Nä, jag har 1 ½ vecka på mig att plugga ännu mer så varför skrämma skiten ur mig med dåligt självförtroende redan nu?

Tränat ikväll också, medelpass på friskis med mamma. Riktigt skönt och jobbigt! Vårruset ska bli spännande på onsdag, och den som känner mig lite vet hur mycket jag annars avskyr att jogga och springa! Invigde dessutom precis nyköpta träningsbyxor som gjorde träningen ännu roligare.

Oj, får ju inte glömma att skriva om gårdagens Gröna Lund besök! Trevligt sällskap, bland annat en underbart söt och go bebis på 6 månader som gjorde oss alla, ja mig med, bebis-sjuk ^^ Men iår var åk-attraktionerna läskigare än något annat år så kanske börjar de barnsliga äventyr- och spänningssökande delarna av mig sakta ge vika för de vuxna och eftertänksamma. xD Mycket går så fort... och frittfall är ju ganska hög iaf. Haha!



Verkar jag vara i en uppåtspiral av positivt solskenstänkande kanske? Kan nog vara så och jag kan bara hoppas att det håller i sig! :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0