I didn't raise my hand so don't call on me

That's all!

Hej så länge!


Kommentarer
Elias

Nehe, hehe...OK, jag tvingas erkänna, det jag bara ville ha sagt var att inlägg kring jobbsituation har givit inläggare problem förr. Men det kan ha varit fel att påpeka.



Ibland tänker jag att jag ska komma med råd i frågor jag vet att jag har mer erfarenhet kring än den jag ger råden till. Det här var ett sådant tillfälle.



Det här blogginlägget har kanske inget med jobbinlägget att göra, men jag vill bara förtydliga mig, då jag, av erfarenhet vet att du, bland andra, vid upprepade tillfällen tagit illa vid dig av mina "råd".



Inget illa ment, dock kanske en lite udda och ej planerad infallsvinkel för att förklara att våra chefer frågar mig mer och berättar mer än du kanske visste. Och utifrån det ge råd. Jag är inte heller immun mot eller fri från deras kritik.



Jaha, blir det något jobb i sommar, eller blir det mest att löka?



MVH Elias



2011-06-21 @ 08:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0