Bra dag!

I några dagar nu har jag och Emil haft väldigt svårt för att vakna och gå upp på morgonen. Vi har kanske lyckats tvinga oss upp ur sängen och sedan fått i oss frukost vid halv 12. Men idag gick vi upp efter andra snoozen, alltså ungefär vid kvart i 9. Det tyckte vi var ganska bra! Vi gick ner till VI i snöovädret och handlade mat och gjorde sen en kanongod linsgryta efter ett recept från en av mammas mattidningar och så passade vi även på att baka tekakor till. Det blev supergott!

Nu är jag däremot supertrött och funderar på om jag ska ta mig en middagslur eller om jag kanske ska fixa en kopp kaffe istället så att jag faktiskt är trött tidigare än halv 1 ikväll.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0