Svårt att sparka igång

Idag MÅSTE jag börja med min individuella uppgift! Jag MÅSTE det! Så varför börjar jag inte? Det är ju bara att börja skriva... eller? Jag vet att jag kommer ha begränsad tid att skriva onsdag, torsdag, fredag, lördag OCH söndag! Så varför började jag inte skriva när jag hade tid; som i lördags, söndags, igår?! Ibland blir jag bara förbannad på mig själv, varför är jag så lat?

Okej, att skrapa ihop 4-5 sidor är inte så svårt, det behöver inte ta speciellt lång tid. Men jag blir likväl besviken på mig själv...

Dagens mål är att ha skrivit 3 sidor!

 

KLARAR DU DET SARA?!

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0