God fortsättning!

Jaha, så var Julen över och förbi. Hoppas att alla hade en riktigt God Jul! Det hade verkligen jag :) För ovanlighetens skull var den dessutom lugn och det blev ingen dramatik som det brukar kunna bli! Maten var god, sällskapet var trevligt och klapparna var det inget fel på heller ;)

Jag och Emil började med att fira Julafton med min familj och där sov vi över till Juldagen. På förmiddagen jobbade Emil och jag träffade en god vän över en fika. På eftermiddagen, efter en kort sväng hemma för min del, åkte vi till Emils föräldrar och firade Juldagen där med Emils familj. Det blev en natt där också, och så kom vi hem igen idag sen eftermiddag.

Härligt var det iaf! Nu i mellandagarna ska jag nog försöka köpa lite smått och träffa lite kära kamrater, alltså inte bara plugga! ;)

Jag och min bror på Julafton!

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0