Bloggtorka

Inga inlägg eftersom all min lediga tid går åt till att fixa i lägenheten! Jag vet att det är trist, men det finns bilder på fb om ni vill se.

Jag vill hålla igång bloggen, för jag tycker själv att det är roligt att läsa mina kompisars bloggar så att man hänger med i allas vardag även om man inte hinner ses jätteofta, men med allt nytt som händer är det svårt att prioritera den. Har varit i lägenheten och fixat varje dag sen vi fick nycklarna. Saknar lite att ha en kväll hemma, men det börjar bli fint nu så det är värt jobbet.

Studentlivet tar också lite tid nu och även mitt jobb. När allt börjar falla in i rutin ska jag se till att förstöka blogga mer! Lovar :D Men jag kan väl säga att jag mår bra och trivs med både jobbet och plugget!

Hej så länge!


Kommentarer
Förmannen

Äeh, du vet att du har bättre saker för dig än bloggen! Jobba på! :D <3

2010-09-05 @ 23:04:09
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0