Fredagsmys...

Nej, inte fredagsmys inte. Bara för att jag är trött, sjuk och långt ifrån festsugen, ska inte det hindra mannen från att gå ut med sina kompisar en kväll som denna. Jag unnar honom det! Men när allt kommer till kritan är det inte så roligt att sitta ensam hemma en fredagkväll och titta på idol och käka godis tills man mår illa.

Lite mysfaktor när jag tände ljus, men nä... var ganska länge sedan som jag kände mig såhär ensam...

Tro mig, jag uppskattar en solo-kväll med hemmamys jag med. Men kanske inte när man sett fram emot annat. Dessutom stör jag mig enorm mycket på att höger sida av min hals är superöm och uppsvullen. Är det såhär svullna halsmandlar känns alltså. Då vet jag det!

Hur är er kväll? Mys?
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0