Är det inte klart snart?

Det tänker nog de flesta av er, och visst, slutet av tunneln närmar sig. Men det är lite till som ska fixas till här i lyan. Vi behöver verkligen hyllor att ställa saker på t.ex. Jag städar upp på ett ställe bara för att skita ner på ett annat. Röran försvinner inte bara för att jag flyttar den från sovrummet till vardagsrummet.

Men det som HAR blivit gjort är faktiskt en hel del också! Äntligen har vi börjat få in det mesta av kläderna i garderoberna. Kartongerna har vi slängt och vi har fått iordning i klädkammaren. Vi har fått upp micron från golvet och snart får vi diskmaskinen på plats. Spännande, spännande!

Imorgon blir det jag som är hemma och pluggar, samt packar upp de nya köksstolarna! :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0