Fa-la-la-la-lak!

Det är fullt upp med inte bara skolan nu, utan även flaket! Jag blir så stressad av det! Jag vill bara att alla ska bli nöjda och glada men samtidigt vill jag inte ha allt ansvar. Jag vet att det finns några söta själar som ställer upp för mig och vill hjälpa till och det uppskattar jag verkligen! Men tänk om alla kunde bestämma tillsammans, att vi gjorde allt tillsammans och att stämningen var god (a) Det önskar jag! Inte ett flakmöte då alla bara pratar rakt ut och sedan reser sig upp och går mitt i. Jag är väl inte den mest stabila människa i såna här lägen heller, men det hör inte hit :P Jag skulle uppskatta lite struktur och fasta datum. Men allt har sin tid... Bara ingen säger "MEN TA DET LUGNT!" så ska nog allt gå bra :P

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0