Duktig idag

Idag har jag pluggat, fixat grejer till studenten OCH varit och jobbat i 6 timmar! Hur bra är inte det på en skala?! Jag ger mig själv 10/10 ;) Nu är jag dock ganska trött och jag vill inte att den här dödsveckan som ligger framför mig ska börja! Jag vet inte om jag är redo, det är så mycket betyg som hänger på den här veckan. Inlämningar, prov och redovisningar, någonting varje dag. SHIT!!! :S Men sen är det nästan över! Bara lite kvar, det ska jag allt fixa :)

Orkar inte ens gnälla över det. Veckan börjar om bara någon timme och så är det bara. Inget att göra åt saken, bara bita ihop. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0